ເງິນໂດລາຈາກລູກຄ້າທົ່ວໄປມັນອາດຈະຂຶ້ນກັບກຸ່ມເປົ້າຫມາຍທີ່ເປັນເອກະລັກຂອງລະດູການ. ຜະລິດຕະພັນທີ່ລະເຫີຍ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການຂາຍຂໍ້ຄຶດທີ່ປົກກະຕິແມ່ນຕ່ໍາແຕ່ລາຍຮັບຂອງແຕ່ລະຄົນ. ການຂາຍມັກຈະຕໍ່າ. ວິທີການຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງແຕ່ລະຄົນແມ່ນມີປະສິດທິພາບ. ບໍລິສັດປົກກະຕິແລ້ວຊອກຫາວິທີການຫຼຸດຜ່ອນ. ພວກເຮົາສະຫນອງວິທີການເຮັດວຽກຫຼາຍສໍາລັບການໂຄສະນາການປະເມີນຜົນການໂຄສະນາ . ການຕັ້ງຄ່າຄຸນນະພາບ. ມີຫຼາຍວິທີທີ່ຈະສະແດງອອກກົດແຕ່ວ່າມັນບໍ່ໄດ້ຫັນ. ມັນເປັນສັນຍານອັນຕະລາຍ ລາຍຊື່ແຟັກ ຕົກເປັນມູນຄ່າພິຈາລະນາການທົດແທນອຸປະກອນການໂຄສະນາແລະບົດເລື່ອງຕ່າງໆແລະການປັບປະມູນ. ໃນກໍລະນີນີ້. ທາງເລືອກ; ເພີ່ມປະສິດທິພາບຫນ້າເຂົ້າສູ່ລະບົບ. ຖ້າຄົນຄລິກໃສ່ໂຄສະນາແຕ່ . ບໍ່ໄດ້ວາງຄໍາສັ່ງອາດຈະມີເຫດຜົນສໍາລັບເຂົາເພື່ອເຮັດໃຫ້ງ່າຍຂອງທ່ານ . ການອອກແບບເພື່ອເພີ່ມຕົວຕົນຂອງສັງຄົມແລະຮັບປະກັນວ່າການອຸທອນຂອງທ່ານໃຫ້ທ່ານມີຊ່ອງຕະຫຼາດທີ່ກວ້າງກວ່າແລະ .
ຜະລິດຕະພັນກໍານົດສິ່ງທີ່ມັນຫມາຍຄວາມວ່າແທ້ໆເມື່ອຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າໃຈໄດ້ດີຂຶ້ນກ່ຽວກັບບັນທຶກການສັງລວມລາຍຊື່ການປຽບທຽບທີ່ຈຳເປັນກວ່າການຕິດຕາມ #NAME? ການເຮັດວຽກແລະ . ຄວບຄຸມຜົນໄດ້ຮັບຂອງການເຮັດວຽກໃຫມ່. ຍຸດທະສາດທັງຫມົດແມ່ນອີງໃສ່ຂໍ້ມູນສະເພາະ. ຖ້າ . ທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະຮູ້ຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມກະລຸນາຮ່ວມກັນແລກປ່ຽນການຕະຫຼາດແລະການຕະຫຼາດ star star . ບັນນາທິການບັນນາທິການ áí ບົດຄວາມອື່ນໆ ຜູ້ຊ່ຽວຊານáóó? ຄໍາຮ້ອງຂໍປະເພດ blog ຊອກຫາ blog ເພື່ອອະທິບາຍ . ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການໂຄສະນາຂອງຕ່າງປະເທດກໍລະນີເຄືອຂ່າຍສະຖານະການການໂຄສະນາເວັບໄຊທ໌ເພື່ອສົ່ງເສີມການ .
|